Vuokraus

Kellahden kyläyhdistyksen isännöimä vuonna 1882 rakennettu Kellahden kansakoulu soveltuu mainiosti erilaisten tilaisuuksien, kuten leirien, perhejuhlien, myyjäisten, kurssien ja pikkujoulujen järjestämiseen. Tilaa on remontoitu historiaa kunnioittaen, mutta toimintoja ja kalusteita nykyaikaistaen.

Kylätalon yhteydessä on pururata, urheilukenttä, juhlametsikkö, toimintapuisto ja kylän kierrätyspiste. Talvella kentälle jäädytetään Kellahden Kunnon talkootyöllä luistelujää. Kylätalon pihassa ja viereisellä pallokentällä on runsaasti parkkitilaa.

Tilat:

Kylätalo

• juhla/jumppasali, eteisaula ja WC (kudontaluokka ei ole vuokralaisten käytössä, etteivät puilla olevat työt vahingoitu)
  • pöydät ja tuolit 50 henkilölle (pöydät löytyvät kudontaluokasta ja tuolit varauloskäynnin eteisestä, juhlasalin perältä)
  • astiat 50-60hlölle (ruoka- ja kahviastiat sekä aterimet, lisää saa Kampraatin puolelta) sekä tarjoiluastioita, kannuja ja mm. maljakoita
  • syöttötuoli ja potta
  • keittiö sisältää perinteisen lieden uunilla, jääkaapin, kaksi moccamasteria, vedenkeittimen ja mikron
  • Kerhotilan astianpesukone on vuokralaisten käytössä.
  • kaksi pyörillä kulkevaa tarjoiluvaunua
  • alakerrassa on lisäksi pukuhuoneet sekä suihkutilat
  • sydäniskuri
  • projektori ja kangas (käytöstä sovitaan erikseen)
  • Kampraatin bändisoittimet käytettävissä (kitara, basso, kosketinsoittimet, sähkörummut), mikrofonit+ jalat (x2), mikseri sekä kaiuttimet+ jalat (x2) (käytöstä sovitaan erikseen)

Kampraati (kerhotila)

• pöytä ja tuolit 10 hlölle
  • keittiö sisältää perinteisen lieden uunilla, astianpesukoneen, jääkaappipakastimen, moccamasterin, vedenkeittimen ja mikron
  • astiat 20hlölle (ruoka- ja kahviastiat sekä aterimet, lisää saa kylätalon puolelta)
  • oma WC
  • bändisoittimet (kitara, basso, kosketinsoittimet, sähkörummut), mikrofonit+ jalat (x2), mikseri sekä kaiuttimet+ jalat (x2) (käytöstä sovitaan erikseen)
  • kylätalonpuolen pesutilat käytössä
  • levitettävä sohva

Saat avaimista ohjeet vuokrauksen ajankohdan lähestyessä. Lähetämme laskun mieluiten sähköpostiin, mutta perinteisestikin onnistuu.

Otamme 1.1.2024 käyttöön uuden käytännön: yli vuorokauden vuokrista laskutetaan ennakkoon 50€, joka hyvitetään loppulaskusta. Toisin sanoen varaus astuu voimaan maksamalla varausmaksun. Varausmaksua ei palauteta, jos varaus perutaan alle kuukausi kyseiseen ajankohtaan.

Ennen vuokrausta tutustuthan hinnaston alta löytyviin ohjeisiin ja ehtoihin! Hinnasto alla olevan taulukon tai sopimuksen mukaan. Otathan yhteyttä niin sovitaan yksityiskohdat kuntoon! Järjestämme tarvittaessa kastamiset tilaisuuteenne toiveiden mukaan. Teemme myös yhteistyötä Kellahden kartanon kanssa, jossa isommat juhlatilat ja mm. huippuluokan ravintolamenuja!

AikaHinta
Tunti 15€
1/2 vuorokautta 50€
Vuorokausi (klo: 12-12)100€
Astioiden ja kahvinkeitinten vuokrausSopimuksen mukaan

Kylätalon osoite:

Kellahden rantatie 23, 29570 SÖÖRMARKKU/KELLAHTI/PORI

Tiedustelut ja varaukset:

Tarkista kalenteri täältä. (Kalenterin päivittämisessä voi olla pientä viivettä, sillä sitä tehdään omien töiden, perheen ja harratusten sallimissa rajoissa. Eli ethän pahastu, mikäli ajattelemasi ajankohta onkin varattu vaikka kalenteri täällä näyttäisi muuta. 🙂 )

kellahdenkylayhdistys(at)gmail.com

tai

Viliina Välimäki puh. 044 531 0891 (parhaiten tavoitat viestillä päivisin, sovitaan aika puhelulle)

Instagramin ja facebookin kautta pääset myös katsomaan kuvia!

Tilojen vuokraaja on velvollinen huolehtimaan seuraavat asiat:

• Autot voi parkkeerata joko yläpihaan tai kentälle. Autoilla ei saa tukkia päädyn vuokralaisen kulkua omalta autokatokseltaan pois ja takaisin!
  • Piha-alueen siisteys (roskat, korkit, tupakan natsat, lemmikkien jätökset) ja ulkorappusten lakaisu
  • Tilojen lattioiden imurointi tai irtoroskien poistaminen kuivalla mopilla
  • Tilojen lattioiden pyyhkiminen kostealla
  • Tahrojen ja likojen poisto
  • WC:den ja lavuaarien pesu
  • Tavarat paikoilleen
  • Roskien vienti ulos roska-astioihin (kierrätyspiste alhaalla kentällä, sekajäte ylhäällä)
  • Astioiden puhdistus (kylätalon vuokraajat voivat käyttää Kampraatin astianpesukonetta)
  • Valot, sähköt pois
  • Sisempi ulko- ovi ja ikkunat kiinni ja lukkoon
  • Tuoleja tai muita tavaroita ei saa pinota niin, että poistuminen hätäuloskäynnistä vaarantuu! Olethan huolellinen!

Tilat tarkastetaan käytön jälkeen. Jos tilojen siisteys ei vastaa tässä eriteltyjä asioita ja Kellahden kyläyhdistys ry:n toimihenkilöt joutuvat huolehtimaan niistä ennen seuraavan vuokraajan saapumista, siivouksesta veloitetaan jälkikäteen käytettyjen tuntien mukaan 50 €/tunti. (min. veloitus 1 tunti).

Hiljaisuus viimeistään klo 01.00, kansakoulun toisessa päädyssä asuu vuokralainen.