Kellahden Kyläkaffila kokoontuu 1/kk

Kokeillaas tälläst!

Tervetuloa syksyllä Kellahdelle kyläkaffilaan kylätalolle. Syksyllä -23 kyläkahvila on avoinna noin kerran kuukaudessa.

Ensimmäinen kaffila ke 16.8 klo 17-20. Teemana kirjonta. Kahvilassa käy Mobilepay tai käteinen.

Taitaja tai vasta-alkaja, tule mukaan tekemään kirjontatöitä Kellahden kyläkahvilaan! Paikalla saat neuvontaa ja opastusta, emme tee yhteistä työtä. Otathan siis omat materiaalit ja välineet mukaan! Mikäli kotoa ei löydy kangasta tai lankaa, paikanpäällä on mahdollisuus verestää muistoja vohvelikangaskirjonnan muodossa, johon löytyy sekä kangasta että lankaa nimellistä materiaalimaksua vastaan.

Jos et halua tehdä käsitöitä, voi tulla ihan vaan kahville. Paikalla auttamassa on käsityötä yhtenäiskoulussakin opettava Viliina Välimäki (KM).

Seuraa ilmoitteluamme. Lisätiedot Jonna Mäkivaara/ Kellahden kyläyhdistys ry