Jäseneksi

Haluatko liittyä Kellahden kyläyhdistys ry:n jäseneksi? Ovatko tietosi ajantasalla?

Kellahden kyläyhdistys ry:n sääntöjen ja yhdistyslain mukaan yhdistyksemme on ylläpidettävä jäsenluetteloa.

Jäsenluettelossa on oltava jäsenen täydellinen nimi sekä osoite. Lisäksi toivomme, että ilmoitatte syntymäaikanne (XX.XX.XXXX), jotta voimme muistaa teitä merkkipäivänne. Kyläyhdistys käyttää tietoja ainoastaan merkkipäivien muistamiseen eikä luovuta tietoja kolmansille osapuolille.

Kyläyhdistyksen jäseniä ovat kaikki, jotka asuvat Kellahdella tai ovat kellahtelaisia kesäasukkaita ja haluavat yhdistykseemme kuulua. Vuosikokous määrittelee vuosittain jäsenmaksun, ja sen suuruus on ollut 0€. Jäsen voi erota yhdistyksestä ilmoittamalla siitä kirjallisesti johtokunnan jäsenelle tai tuomalla tiedon seuraavan kokouksen pöytäkirjaan muulla tavoin.

Vahvista jäsenyytesi täyttämällä alla oleva lomake.

Ilmoitathan tiedot kaikista perhekuntaan kuuluvista, jotka jäseniä haluavat olla, aina uudella lomakkeella.

Ajantasainen jäsenlettelo muodostetaan ilmoitusten perusteella, ja johtokunta katsoo ilmoittamatta jättäneet yhdistyksestä eronneiksi yhdistyslain nojalla.

Tiedot (myös muuttuneet) voi ilmoittaa myös:

Jäsentietojen päivitys

Tervetuloa jäseneksi! 🙂