Maakunnallinen kyläjuhla 26.7.2023 Kellahdella, ilmoittaudu nyt!

Satakunnan maakunnalliset kyläjuhlat järjestetään keskiviikkona 26.7.2023 Kellahdella Kellahden kartanossa. Saat ilmoitteutumisen jälkeen vahvistusviestissä tarkemmat maksuohjeet ja osoitteen. Ennakkoilmoittautuminen, jotta osaamme varautua riittävin tarjoiluin. Ilmoittautumalla myös varmistat paikkasi, joita on rajoitettu määrä. Tervetuloa mukaan viettämään mukavaa kesäiltaa kauniiseen Kellahden kartanomiljööseen!

Juhlan ohjelmassa on puheenvuoroja, Satakunnan vuoden 2023 kylän Suontaustan palkitseminen, musiikkia upeilta porilaisilta muusikoilta Miina Mikkoselta sekä Teemun Niemelältä, arpajaiset ja kahvittelua. Arpajaisia varten voi halutessaan varata pikkurahaa mukaan. Maksutapana käy käteisen lisäksi Mobilepay.

Ilmoittautumaan pääset osoitteesta: http://bit.ly/kellahdenkylajuhlat. Täytättehän jokaiselle osallistujalle oman ilmoittautumislomakkeen. Näin pysymme varmuudella kärryillä ja taulukko ajantasalla. Kiitos! 🙂

Tapahtuman järjestää Kellahden kyläyhdistys yhteistyössä Satakylien ja Kellahden Kartanon kanssa.
Mahdolliset kyselyt ja tiedustelut ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen kellahdenkylayhdistys@gmail.com, toissijaisesti Kyläyhdistyksen puheenjohtajalle Viliinalle p. 044 5310891.